بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می گردد، طرفداران از فینال لذت ببرند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد تمام اعضای کادر فنی را تمدید کردیم. برخی از بازیکنان هم تمدید نموده اند و این فرایند ادامه خواهد داشت. پرداخت مطالبات سال قبل هم صورت گرفت که دغدغه بازیکنان بود. یک پرداختی از این فصل هم اجرا شده است.

بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می گردد، طرفداران از فینال لذت ببرند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه النصر عربستان توضیح داد: شاید آنها سعی دارند ما را دچار حاشیه نمایند. این مسئله حل شده است و مسئله ای نداریم. از طرفداران پرسپولیس می خواهم از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا لذت ببرند. از کل آسیا فقط دو تیم شانس حضور در فینال را دارند و امیدوارم روز بعد از فینال آسیا جشن ملی برگزار کنیم.

شکوری توضیح داد: در حال حاضر تیم های شرق آسیا رصد می گردد. شاید کسی فکر نمی کرد طرفداران ما بازی دو تیم از شرق آسیا را با جدیت دنبال نمایند.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره بازی با پرسپولیس و نگرانی ذوبی ها از ابتلای بازیکنان پرسپولیس به کرونا گفت: بازی با ذوب آهن برگزار می گردد تا برنامه لیگ صدمه نبیند. از دوستان در ذوب آهن تشکر می کنیم ولی تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. در بحث بازی نساجی هم همین بود. نامه نگاری کردیم. اگر تشخیص دادند مسابقه برگزار گردد، بازی می کنیم. امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که به نفع فوتبال ملی باشد.

parmisfun.ir: مجله پارمیسفان | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله خبری، ورزشی و مسافرتی پارسی

quiz1.ir: مجله آزمون اول، مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124823

به "بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می گردد، طرفداران از فینال لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می گردد، طرفداران از فینال لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید